vineri, 24 decembrie 2010

ARANJAMENT DE CRACIUN 2010


De sarbatori toti ne dorim, un aranjament special pentru masa de craciun, si ... colidam magazinele pentru achizitionarea lui, dar risti sa gasesti acelasi aranjament si in casa prietenilor tai s-au e prea scump :).
De aceea m-am gandit,... anul acesta sa il confectionez chiar eu.
Am avut nevoie de crengute de brad, diferite ornamente ( clopotei, fundite, floricele, etc.), o lumanare, si o sticla de plastic de 2L.
Am taiat sticla de plastic la 10-12 cm, am pastrat partea cu filetul, dupa care am dat gauri de jur imprejur, atat cat sa intre crengutele de brad.
Am fixat lumanarea dupa care am impanat sticla de plastic cu crengute de brad. Dupa care am aranjat ornamentele asa cum am simtit :)
-iata produsul final :)

CRACIUN FERICIT!

si dorintele sa se implineasca :)

Niciun comentariu: