miercuri, 30 aprilie 2008

PRAJITURA CU FOI DE NAPOLITANE

Ingrediente: un packet de foi de napolitane, zahar 600gr (3 cani de lapte), nuca macinata 600 gr (3 cani de lapte), un pachet de margarina 200 gr si un ou intreg.


Mod de preparare:
Se pune zaharul intr-o cratita si se caramelizeaza la foc potrivit. Nuca si margarina se imparte in trei parti egale. Dupa ce s-a caramelizat zaharul se aduga o parte din margarina si se amesteca pana se topeste, apoi se adauga o cana de nuca, se amesteca bine. Se procedeaza la fel si cu ingredientele ramase. Cand este gata se ia de pe foc si se adauga oul intreg si se amesteca foarte, foarte, repede pentru a nu se face oul omleta (Eu am masurat zaharul si nuca cu o cana de lapte)
Cu aceasta compozitie (crema) se umple foile de napolitane.

Un comentariu:

Anonim spunea...

Buna Diana!Uite iti intorc si eu vizita,vazind ca ai si tu Blog.
Cu papici bune.De ex. umplutura d enapolitate cu caramel si nuca o caut demult.Am mai fact eu o reteta ,dar nu mi-a reusit asa cum o stiam eu din RO.Cind o sa-mi cumpar foi de napolitane o sa o pun si eu in practica.
O sa te i-au chiar acum in lista mea de prieteni/-ne cu bloguri ca daca nu te uit si cine stie cind mai avem timp sa ne mai intilmin/scriem....
Deoarece intr-e timp si-au facut atitea fete Bloguri incit nu am timp sa intru zilnic peste tot.Desi mi-as dori din suflet.
O zi buna si tie!
Cu prietenie si respect
Laura S.