luni, 13 aprilie 2009

PRAJITURA "VALURILE DUNARII"

Ingrediente:
***pentru blat: 5 oua, 250 gr. zahar, 200 ml. ulei. 150 ml. lapte, 1 lingurita amoniac, 400 gr. faina.
***pentru crema: 200 gr. visine, 3 linguri de faina, 300 ml. lapte, 150 gr. zahar si 100 gr. unt sau margarina.
***pentru decor: ciocolata menaj

Mod de preparare:
-blat- *Galbenusurile se amesteca cu jumatate din cantitatea de zahar, dupa care se adauga uleiul treptat ( ca la maioneza). In laptele caldut se amesteca amoniacul si se adauga in compozitia de mai sus, dupa care se dauga faina si albusurile batute spuma cu zaharul ramas.
In tava unsa si tapetata cu faina se toarna jumatate din compozitie.
Aceasta se acopera cu visine,

iar peste visine se cerne cacaua,

dupa care se stropeste cu cateva linguri cu lapte,

apoi se toarna compozitia ramasa si se coace la foc potrivit.

-crema- *Visinele impreuna cu faina, laptele si zaharule se fierbe pe foc pana se ingroasa.
Dupa racire se amesteca cu untul si se toarna peste blat.
Deasupra se rade ciocolata.

6 comentarii:

Momo spunea...

cred ca-i minunata la gust!aspectul:super!
felicitari!

Momo spunea...

sa nu uit ,te astept cu o leapsa la moi!

diana spunea...

Nu poate fi decat foarteee bunaaa.

diviana spunea...

Alison, Diana va recomand sa o incercati :)
Multumesc pentru leapsa, Alison

Cristina spunea...

Buna Diviana, imi pare bine ca te-am descoperit si nici nu am apucat bine sa te citesc ca deja imi face cu ochiul prajitura ta ''Valurile Dunarii.Am tot ce imi trebuie,asa ca..... voi incepe chiar acum sa o pregatesc.Imi voi permite sa o postez si la mine pe blogulet si deasemenea sa faci si tu parte din listuta mea.Mersi anticipat si te anunt cand o voi posta.Pupici

diviana spunea...

Cristina, ma bucur ca, ai gasit ceva pe placul tau, sper sa-ti mai faca si alte retete de pe blogul meu cu ochiul. :)
Astept sa vad si rezultatul .......
Sa ai o saptamana frumoasa :)