duminică, 14 iunie 2009

GOGOSI SI MINCIUNELE


Ingrediente: 1 kg. de faina, 3 galbenusuri de ou, 100 ml. ulei, 800 ml. lapte, 3 linguri de zahar, un pic de sare, 50 gr. drojdie, esenta de rom, ulei, ciocolata menaj, zahar pudra si dulceata.

Mod de preparare:
Se dizolva drojdia cu putin lapte caldut, dupa care se toarna peste faina, se adauga galbenusurile de ou, zaharul, uleiul, si se framanta adaugandu-se treptat laptele.

Aluatul rezultat se pudreaza cu faina si se lasa sa se odihneasca o jumatate de ora.

Se intinde o foaie.

Cu ajutorul unui pahar se decupeaza gogosile si se mai lasa un pic sa creasca.

Cu ajutorul unui pinten se taie fasii late, in forma de romburi, dupa care pe fiecare bucatica, la mijloc se face o taietura si prin care se trece un colt al fiecarei bucati si se trage, rezultand astfel "minciunelele".

Gogosile si minciunelele se prajesc in uleiul incins, pe ambele parti,


dupa care se pune la scurs pe un servet de hartie.


Se servesc pudrate cu zahar, glazurate sau cu dulceata.

5 comentarii:

Daniela Addario spunea...

O gogosica din aia cu cirlionti albi, vreau si eu... foarte bune trebuie sa fie, nici nu mai tin minte cind am mincat ultima oara, mai ales minciunele...

diana spunea...

M-ai terminat cu gogosile astea. Am vazut si la Gourmandine...E prea de tot, am sa fac si eu.
Te salut si vino sa iei niste premii fainute de pe blogul meu.

Sandy spunea...

Vad ca week endul asta toata lumea s-a pus pe gogosi si minciunele :) Zic asa pentru ca si mama a facut la fel. Doar ca difera aluatul o sa incerc si reteta ta ca tare bine arata si ale tale.

Sabina spunea...

wow, ce bunatati aici!

diviana spunea...

Multumesc fetelor, au trecut cat ai clipi.... :)