luni, 4 ianuarie 2010

LEAPSA "10 DORINTE PENTRU 2010"

Acum la inceputul anului 2010, Pofticioasa Sefa e "pofticioasa" de provocare :) si am sa-i raspund.....
Acum cand stau, sa ma gandesc anul trecut eu impreuna cu sotul meu, ne-am gandit fiecare la 10 dorinte in noaptea de revelion, dar nu le-am asternut pe hartie si nici nu le-am impartasit unul altuia, desigur unele dintre ele sau indeplinit pe parcursul anului 2009 :) (de exp. sa achitam creditul si am reusit), iar altele nu :( (se reporteaza) ( de exp. sa castig un sac de bani la loto, nu am castigat deoarece nu joc la loto :) ).
Din anul acesta (2010) facem altfel, la inceputul anului fiecare asternem pe hartie 10 dorinte, iar la sfarsitul anului facem o reevaluare, parca as fi la serviciu "programat" - "realizat" = diferenta +/- :)
Cele 10 dorinte ale mele :), care se vor indeplini in 2010
1.Sa devin mama,
2.Sa-mi iubesc sotul ca si pana acum,
3.Sa tin legatura mai mult cu prieteni,
4.Sa plec in concediu,
5.Sa-mi schimb culoarea parului,
6.Sa ma perfectionez cu limba engleza,
7.Sa merg la sala cel putin de 2 ori pe saptamana :),
8.Sa-mi cumpar o camera de filmat,
9.Sa citesc mai multe carti,
10.Sa-mi schimb masina.

Dorintele fiecarui om sunt mai multe de 10 si fiecare dintre noi suntem constienti ca in momentul in care una dintre dorinte se indeplineste, alta ii ia locul, dar ce sa faci asat-i viata.
Gandirea pozitiva si nu in ultimul rand, cu ajutorul bunului Dumnezeu, rugandune, dorintele noastre se indeplinesc una cate una.

Acum mi-am adus aminte de un mail care circula de mai multe ori pe la fiecare dintre noi, poate il stiti si voi si anume: Puterea Rugaciunii.... pilda

"O femeie îmbrăcată sărăcăcios, cu o privire de om învins, a intrat într-o zi într-o băcănie.
S-a apropiat de stăpânul magazinului într-un mod foarte umil și l-a întrebat daca nu ar putea să-i dea și ei pe datorie câteva alimente.
I-a explicat cu glas ușor că soțul ei era foarte bolnav și că nu putea munci, și că aveau și sapte copii, care trebuiau hrăniți.
Băcanul, a privit-o de sus și i-a cerut să părăsească imediat magazinul său.
Având însa în gând nevoile familiei sale, femeia i-a mai spus:
Vă rog, domnule, o să vă aduc banii înapoi de îndată ce voi putea.
Băcanul însa îi spuse că nu-i poate da pe datorie, pentru că nu are credit deschis la magazinul său.
Lânga tejghea se mai afla înca un client, care a auzit discuția dintre cei doi.
Clientul făcu câțiva pași înainte și îi spuse băcanului că o să acopere el costurile pentru orice are această femeie nevoie pentru familia sa.
Băcanul răspunse parca în sila:
Ai o listă cu cumpărăturile de care ai nevoie?
Femeia a răspuns: Da, domnule.
Bine, spuse băcanul, atunci pune-o pe cântar și eu o să-ți dau marfa de aceeași greutate cu lista dumitale.
Femeia, ezitând o clipă, cu privirea în jos, băgă mâna în geanta și scoase o bucățica de hârtie pe care scrise ceva în grabă.
Apoi puse cu grija bilețelul pe cântar, cu privirea tot aplecată.
Ochii băcanului și ai celuilalt client priveau plini de uimire cum cântarul stătea înclinat în partea cu hârtia.
Băcanul, privind la cântar, s-a întors ușor către client și îi spuse mormăind: Nu-mi vine să cred!
Clientul a zâmbit, iar băcanul a început să tot pună pe cântar alimente. Cântarul tot nu se echilibra, așa încât acesta tot punea pe el alimente, din ce în ce mai multe, până când pe cântar nu a mai încaput nimic. Băcanul ședea privind cu dezgust.
În fine, smulse bucățica de hârtie de pe cântar, și o privi cu mare uimire.
Nu era vorba de o listă de cumpărături, ci era o rugăciune, care spunea asa:
“Iubite Doamne, Tu imi cunoști nevoile, așa că eu le pun în mâinile Tale.”
Băcanul îi dădu femeii alimentele și privea în continuare tăcut, înmărmurit. Femeia îi mulțumi și plecă din magazin.
Celălat client îi dădu băcanului o hârtie de 50 de dinari și îi spuse: A meritat toți banii!
Numai Dumnezeu știe ce greutate are o rugăciune."

De multe ori cand ma rugam, ma gandeam sa-mi indeplineasca bunul Dumnezeu dorinta pe care o aveam, iarl EL stia cand, cat si de ce aveam cea mai mare nevoie, iar din aceasta pilda am invatat ca nu trebuie sa-i cer ceva anume, ci doar sa ma rog, pentru ca bunul Dumnezeu stie de ce am nevoie si e acolo unde suntem fiecare.....

Ofer aceasta leapsa tuturor, celor care doresc sa asterne 10 din dorintele sale, pentru a ne intalni la un bilant la sfarsitul anului 2010 :)

3 comentarii:

Sarea in bucate spunea...

multu de leapsa, dar ai ajuns un pic mai tarziu, deja ma provocase "pofticioasa sefa", am si postat ce-mi doresc eu pe 2010!te pup!

Paradis spunea...

Iti doresc clipe fericite cati fulgi de nea intr-o iarna ca-n basme. Un an nou mai bun, cu pace si liniste in suflet si cu multa dragoste in inima.La multi ani!

Unknown spunea...

Servus...

La mine pe blog te asteapta un premiu si o leapsa...

http://visedulci.blogspot.com/2010/01/premiu-si-ce-reprezinta-iarna.html

Numai bine...