luni, 6 octombrie 2008

PREMIUL TROFEO DELL' AMICIZIA

"Virtutea este fundamentul amicitiei; pentru a o pastra nu este nevoie decat de caritatea reciproca. Aceasta este simpla si nu are nevoie de farduri, nu cere nimic din cele exterioare. Si daca ea gaseste multe avantaje fara a le cauta (caci cine ar putea enumera foloasele si farmecele prieteniei?), caritatea n-are nevoie de stimuli exteriori, este multumita de ea insasi, ea este pentru sine un pinten si o recompensa. "
*** Francesco Petrarca ***


Multumesc Diana (Didona) http://arome-didona.blogspot.com/ pentru premiu si pentru ca ma consideri una dintre prietenele tale "virtuale".
"Nimeni nu poate trai fara prieteni, chiar daca stapaneste toate bunurile lumii."
***Aristotel ***
Premiul il dedic prietenelor mele virtuale:

"Un bun si sigur prieten e constiinta ta: n-o ucide, ci las-o sa moara odata cu tine."
*** Nicolae Iorga ***

2 comentarii:

Edith spunea...

Iti multumesc mult pentru premiu! :)

Anonim spunea...

Inca o data iti multumesc!
Cred ca ai observat ca mi-am facut "mana grebla" si am ridicat tot ce mi-ai daruit!
Imi va fi greu sa dau mai departe toate premiile, (sa nominalizez la randu-mi blogurile preferate) dar nu ma plang! Pentru ca asta este rolul lor, sa fie transmise si sa lege prietenii. Pupici si multumesc din nou!