sâmbătă, 28 februarie 2009

LEAPSA CU O POZA FUNNY

A primit o leapsa super de la Dana, cu acesta ocazie am cautat printre amintiri si a fost foarte grea alegerea, asa ca am postat mai multe poze cu vedetele mele iubite :)

Sa inceapa sedinta foto :)
-e bine asa..... :)
-uf,... nu sti nimic, o vedeta are nevoie de intimitate si de un pic de relaxare....
-e asa cald.....imi aduci o limonada.......:)
-vreau si eu,......te pup daca trebuie........, dar sa fiu si eu vedeta :)

Sper ca va plac vedetele mele si ma intelegeti de ce nu am putut, sa postez doar o singura poza.

Dau leapsa mai departe la Pofticioasa Sefa, Hermine, Paradis, Leila si Lory, si Marcela.

4 comentarii:

Ginette spunea...

Superbe pozele, mi-au incantat sufletul :-)

Anonim spunea...

Tare faine pozele!
Sunt tare dragalase vedetele :)

Mona spunea...

Bine te-am gasit !!...am trecut sa-ti urez o primavara frumoasa plina de caldura..un mic martisor virtual pentru tine..
te pup :)

ps. simpatice foc, vedetele tale

diviana spunea...

Ginette, Dana, ma bucur ca va plac micile mele vedete, abia astept sa merg acasa la mama sa le vad :)

Mona, multumesc de martisor

Cu intarziere (mi s-a stricat calculatorul :) ), va doresc si eu o primavara frumoasa